Het is ons opgevallen dat klanten die bij ons een website afnemen erg prijsgevoelig zijn. Vaak vragen ze zich af waar ze eigenlijk voor betalen. Weinig webdevelopers vermelden ook hun prijzen op hun website.
Zelf doen wij dit ook niet want het bouwen van een website komt vaak neer op maatwerk. Het verschilt dus per project wat de kosten zijn.
Om mensen een beeld te geven van hoe prijzen tot stand komen, hebben wij een whitepaper geschreven waarin we de prijsbepaling uiteenzetten.
We onthullen de keiharde waarheid waar de website ontwikkelaars hun prijzen op baseren en waarom hier zo veel verschillen in zijn.
Welke factoren belangrijk zijn naast de ontwikkeling van je website. Zodat je het maximale eruit kan halen
Twee kant & klare checklists als voorbereiding voor het ontwikkelen van je website met een vragenlijst die je elke ontwikkelaar kan stellen.
Dit en nog veel meer...
Met de techniek van tegenwoordig kan iedereen zelf een website in eklaar zetten. We zetten op een rijtje wat je minimaal nodig hebt en wat de kosten hiervoor zijn.
Als iedereen zelf een website kan maken, waarom zou je dan de hoofdprijs betalen om het te late doen?
We onderscheiden 5 prijsklassen en geven aan wat je mag verwachten binnen die prijs.
Google scoort jouw website aan de hand van 3 aspecten. We bespreken wat die aspecten inhouden, wat je zelf kan doen en wat je krijgt als je dit uitbesteed.
Tot slot geven we jou een checklist waarmee je concreet aan de slag kan. Met deze checklist zorg je ervoor dat kosten niet onnodig uit de hand lopen.
Vul alleen wat gegevens in en wij versturen dit rapport per direct naar inbox.