De Barometer: RTL Z

Op zondag 30 mei zijn wij te zien geweest in een televisieprogramma op RTL Z, hierin konden wij kort laten zien wie wij zijn als organisatie en een paar vraagstukken uit de IT sector beantwoorden. Dit programma is van Dutch Content Productions en heet De Barometer.

Wat is De Barometer?

Het programma is een soort spin-off van How it’s made, een informatief programma over de processen achter een product. Alleen is dit volledig gericht om Nederlandse ondernemers vanuit verschillende sectoren, waarbij ze per aflevering dieper in gaan op belangrijke vraagstukken van een bepaalde sector.

de barometer | rtl z

Waar hebben we het over gehad?

Tijdens het opnemen hebben we het willen hebben over diverse onderwerpen zoals het ontstaan en de visie van ons softwarebedrijf.

Daarin bespraken we onze hoofddiensten zoals het ontwikkelen van Minimum Viable Products en het automatiseren van bedrijfsprocessen, maar ook over ons directe trainingsprogramma om stagiairs op te leiden tot volwaardig programmeurs waar bedrijven veel successen aan zullen ervaren. 

Onze ervaring met het programma

In zijn geheel zijn we tevreden met het uitgekomen item. De opnamedag met de crew van Dutch Content Productions was zeer aangenaam en er heerste een zeer ontspannen sfeer bij ons hele team op dat moment. We hebben wel helaas wat dingen moeten schrappen omdat je natuurlijk maar twee minuten hebt, maar dan alsnog was het een zeer positieve ervaring.
Wil je op de hoogte blijven van dit soort berichten?

Schrijf je dan nu in voor onze maillinglist en ontvang de laatste tips & nieuws voor starters en groeiend MKB.

Deel dit bericht met anderen.

Twitter
LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Reddit
Pinterest

Bekijk andere berichten zoals deze.

Soms komt het wel is voor dat je nog meer nuttige informatie kan tegen komen dus tja… klik er dan nog maar één he.

Stagiair Marketing & Communicatie

Over deze stage Wil je graag meedenken aan een ideale marketingstrategie voor startende bedrijven of wil je gewoon sowieso je

Waarom jouw koopgedrag irrationeel is en hoe daar misbruik van wordt gemaakt

Heb je weleens kritisch gekeken naar je eigen koopgedrag? Waarom koop je wat je koopt en laat je de alternatieven